swoshh

Yes hallu i am back.

det var ju ett tag sen jag var här om man nu får säga så.
det har väl inte hänt något speciellt.
igår var jag hos min bror, hans sambo och deras lilla dotter det var mys vi käkade kakkor eftersom izza fyllde år.
åh idag var det chillerill jag hade bestämt mig för att vara lite osocial å sånt skit idag men det förstördes ju på första timmen då jag hamnade brevid Emilia å henne kan man ju inte vara sur brevid :D
Sen efterskolan så drog jag, maluuw och Miiilia till donken där vi typ satt i en timme och bara chillade sen kom Milias lilla vän Jessica.
Vi drog runt och kollade efter en Wienersemla till min mor och de hade verkligen inte semla i en enda butik det var typ slut överallt, BTw tack Jessica för att du frågade alla åt mig :D
men sen drog jag hem, och då blev det att jag och min mamma gick ut och powervalkade eler något liknande vi gick snabbt iallafall i 1 och en halv timme :D nöjd.
oj långt inläg.
förresten jag HATAR bdb´s nya utseende.
'puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0