Tävling.

yes. då var det iallafall avklarat.
för de som inte var där så var jag en gammal kärring och jag as garvade typ åt mig själv speciellt när jag vände mig till en och hon garvade så fort jag sa något men men :D så är det ibland.
våra bilder blev inge bra för pappa hade inte ställt in kameran så jag skulle bli jääääte glad om någon hade lust och skicka lite bilder till mig. typ malin eller Emilia.
ja för dem var ju där Malin, Emilia och Madde :D
tack tjejor det var guldvärt att ha med er :D dels hjälpte ni mig ja kanske madde mest men maluw och emilia var också duktig och maluw borsta till och med lilla mim :D
 ja maskeraden gick väl bra jag kom två, elin vann och ida kom trea vi fick varsinna påsk ägg i olika storlekar.
sen var det hoppningen med tio hinder som skulle hoppas.
vi kom försnäft och lite långsamt så vi missade ett och fick då alltså ett fel eller ja det räknades ju som en vägran.
men vi fick köra om hoppningen för våran ridlärare är så himla snäll och vill att det ska vara rättvist :D omhoppningen gick perfekt och sen hade vi prisutdelning där jag tyvär inte fick någon placering. men jag fick en lila vit rosett :D yeah
och sen på tiderna fick jag se att jag hade kommit högt upp i toppen om jag inte hade gjort felet. men men man kan inte alltid göra rätt och få som man vill jag kom ju iallafall tvåa på maskeringen :D
så dagens vinst blev påskägg och rosett :D
nä nu ska jag gå och vara lite social kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maluw

Jag klappade hästen också :D!

2008-03-22 @ 12:18:03
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0