Tiden går fort,

Jahapp. igår när man kom till lervällingen i stallet och hade ont i huvudet så var man ju kanske inte den trevligaste.
men jag tror inte jag sa något elakt till någon utan var nog mer den som bara nickade och inget mer.
Sen fick jag reda på att de hade gett mig ångvälten Dexter, men men jag har ju börjat vant mig vid honom nu, tror det är fjärde eller femte veckan jag har honom, sen hoppas jag även att jag får honom nästa vecka då det är långfredag och maskeradhoppning :D
lektionen gick väl någorlunda bra, förutom min ilande huvudvärk, min ridlärare påpekade även att det gick bra sålänge jag koncentrerade mig och märkte när jag inte gjorde det då han gick med huvudet uppe i taket. blää sånt tycker jag inte om de ska gå i form :D
kvällen blev väldigt kort eftersom örat även gjorde sig påmind så jag gick och la mig tidigit.

Dexter
En liten bild på ångvälten :D

puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0