Avlida

Jag skulle faktiskt kunnna tänka mig att opereras imorgon jag skulle göra vad som helst för att slippa teatersporten
jag kommer verkligen inte klara den
jag kommer skämma ut mig som faan
jag kommer inte kuna göra något
allt jag kommer säga kommer inte ha något med saken att göra
jag vill inte att imorgon ska komma
morgon dagen kan lätt hoppas över.

jag kommer dööööööööö imorgon och skäämmma ut mig inför varenda jävla människa som finns på skolan.
bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

jag kommer aldrig visa mig mer.
ni kommer bli en mindre i M1C stackars maluw som får vara cheerleader ensam på onsdag.

mitt sista inlägg
jag ska gå och bli eremit.

Kommentarer
Postat av: tove

haha, tess. du kommer firra den som fisken klarar sig i vattnet... (kan man skriva så? du fattar nog vad jag menar alla fall:)

2008-05-13 @ 22:37:47
Postat av: Maluuw

Du klarade det ju lätt! :D:D:D:D

2008-05-14 @ 18:34:13
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Maluuw

Aaa på måndag det låter bra =) så kan vi hjälpa varandra med sidorna också :)

2008-05-15 @ 21:37:24
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0