dålig uppdatering

japp det var varit väldigt dålig uppdatering här
massor att göra har haft 200 bilder som jag ska skala ner och sen skicka iväg så de kan läggas upp på en hemsida.
sen jobbar jag för fullt med min hemsida vill verkligen bli klar med den i tid.
sen har jag ju den jävla tidningen som måste göras men den kan jag inte göra hemma eftersom jag inte har det programmet......
har klarat äv två nationella prov den här veckan matte som var på den ordinarie ttiden och sen engelska som jag fick göra extra eftersom jag missade när det var egentligen. jag fick en kortare version jag slapp hörsel delen eftersom jag bara hör på ett öra.... annars tror jag de va som alla andras.

idag fick jag ingen sovmorgon eftersom jag skulle till vårdcentralen 8,30 eftersom jag behövde kolla mitt öra.
jag har precis kommit hem därifrån. det blev masssa väntande först sitta där i 1 1/2 h för att vänta på att få komma in, hon tyckte det såg lite irreterat ut men inte så jag behövde antibiotika om det inte blev värre. meen jag skulle få något som jag ska spruta in i örat för att de ska bli mindre svullet å göra mindre ont. så jag och mamma tar cyklarna och åker till apoteket i kyrkbyn. självklart har dem inte den salvan, utan då skulle de ringa till doktorn. men haalååå tror dem verkligen att hon svarar när det är akut tider ?? never så vi åkte hem igen.
så får mamma åka ner sen igen och kolla hur det blir.
nu ska jag ut i solen :D
puss  å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0