Frisk

japp tiden sen operationen är snart en vecka.
underden här tiden har jag varit väldigt seeg.
så fort jag har ansträngt mig har jag typ fått gått och lagt mig en stund för att ens orka med något.
jäätte jobbigt.
verken kommer och går vissa dagar är den helt borta och andra så kommer den och besöker mig vilket jag inte alls har någon lust med.
i fredags kom min moster hit och skulle vara här under helgen.
på fredagen åkte jag även till stallet för att spendera lite tid och följde även med för pappa ville :D
fast jag blev så jävla suugen på å rida.. men men på fredag får jag :P jippie :D
på lördagen var det massor av jobb å jag vart helt slut efter det. usch jag vill bli frisk.
lilla partymyran har ju även varit här de flesta av dagarna och busat på lördagen gjorde pappa iordning en sandlåda åt henne :P så nu kan hon leka i den och inte sitta på garageuppfarten i sten/sand högen.
idag blev jag suugen på att ta en riktig långpromenad så jag drog med mig Gusta,Kyra,Mamma och Moster på en 2 h lång promenad vi gick bla till det området där min kusin ska bygga hus :D

nä nu ska jag faktiskt gå och läsa lite och sen sova så jag inte är allt för slut imorgon i skolan.
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Kimsi

Jag hoppas att det verkligen löser sig efter operationen! du måste ju bli bra :)

2008-05-05 @ 17:12:01
URL: http://lillkiim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0