glad

jag är super glad vet egentligen inte varför men jag känner mig glad :P
kankse är det för att jag har tillbringat typ hela dagen på täby galopp.
jag verkligen älskar den platsen och idag var det ännu mer speciellt eftersom det var vårpremiär.
det var ponnyridning, beridnahögvakten, damer som red i damsadel, lester var ute och sprang, damer i hatt och självklart helt underbara hästar.
de allra flesta hade hattar på sig dels för hade man de så fick man ett glas bubbel, sen var det även tävling i vem som hade snyggast hatt och de fanns en mindre för vem av barnen som hade snyggast hatt,
tyvär fick jag inte se någon av utdelningarna då jag träckte en häst samtidigt som de delades ut. min häst gick inte så bra, kom bland de sista fast de hade ryttaren/tränaren räknat med.

nä nu ska jag gå och smörja in mig så jag inte blir torr och börjar flagna eftersom jag har varit ute en hel dag till i solen :D

puss på er korvar :D

Kommentarer
Postat av: Kimsi

Ja jag tycker det är så fint med hundtassar plus att det betyder något för mig att ha Luddes tassar för då kommer han alltid att finnas vid mig. Jha va hade du tänkt att göt för någon då?
Puss

2008-05-12 @ 09:20:20
URL: http://lillkiim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0