körklar ?? inte riktigt

Japp igår var jag, pappa och min bror på handledarkurs den var faktiskt rätt så najs tror det har att göra med läraren, jag har börjat inse att allt man lär in har väldigt mkt med hur läraren göra för att lära ut. men han var ass najs ska jag ta körlektioner så blir det självklart för honom :P
jag gjorde även syntest och jag har perfekt syn 1,0 på båda ögonen :D yehh de ni.

Samhället blev jag precis klar med också så nu ska den skickas in till våran coola lärare Allan som är bäst :D

Idag fick jag även beskedet att de inte blir något sommarjobb för mig jag har inget jobb längre eller jag har väl de lite men jag känner att jag har ingen lust att gå tillbaka dit efter de besked jag fick idag. så nu blir det till att leta nytt jobb. någon som vet något ??

nä nu ska jag gå och fixa för imorgon. då de är massor av saker jag inte får glömma bort.
puss å kram syns på stan.

Kommentarer
Postat av: Kimsi

Jag vet inte riktigt vem man ringer, för jag hade nmligen en jag känner där som sa att jag var intresserad! En som heter Kerstin har hand om oss, testa med henne!

2008-05-31 @ 16:27:31
URL: http://lillkiim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0