Lamt

nu är det inte många dagar kvar tills det är skolavslutning de e najs :P
fast jag kommer sakna klassen.....
de e bara 3 skoldagar sen är det sommarlov förliksom den här veckan ser ju ut såhär:
tisdag= skola
ONsdag= ledig
Torsdag= ledig
fredag= skola

Måndag= skola
tisdag= idrottsdag
onsdag= ledig
torsdag skolavslutning

de enda som är bajs är att jag opprererades för en månad sen och det är typ värre nu än dagarna efter opperationen de e stört.

nä nu ska jag gå och dricka te även fast de inte hjälper men jag kan ju alltid önska de plus att te är så jävla gott å mysigt å dricka
puss på er glada människor :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag dricker te nu! :D

2008-05-26 @ 22:57:23
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0