Smärta

ja vid den här tiden för en vecka så satt jag och var as hungrig, började bli nervös och stressa upp mig.
ÅH vafaaan hade jag för de när de inte ens har hjälpt mig ett skiiit.

ont i örat de rinner å är cp stört med smärta och hjärtslag.
halsen gör inge ont men de gjorde den inte innan heller.
näsan gör grymt ont så fort jag nyser och jag har världens äckligaste smak i munnen som inte går bort har försökt med verkligen allt.

imorgon blir det nog så att pappa ringer till sjukhuset för att se va de säger..
å jag är verkligen inte taggad på en till operation de är helt klart.....

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Maddie

du blir frisk snart, det lovar jag, och då ska vi FIRA:D RÖTT MED SUGRÖR FOR THE WIN!

2008-05-06 @ 17:26:08
Postat av: Sara

HAHAHAHA håller med Maddie, då jääävlar :D

2008-05-08 @ 00:35:34
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: tove

YAY party party!
men vadå rött sugrör? :S

TESS, DU KOMMER ÄGA ALLA ÖRON, DET KOMMER BLI BRA :D
i have a feeling ;)

2008-05-08 @ 23:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0