Soool :D

det är massa sol ute nu :P
jag gillare men de får inte vara för varmt när man ska göra olika saker för då orkar man inte med de oftast.
ifredags träffade jag veronica som jag inte har träffat på jätte länge de va lite mys.
sen åkte jag hem med pappa. vi var hemma en stund och sen så åkte vi iväg till stallet.
istallet bestämde jag att vi skulle rida ut för de var ingen annan som vågade säga något så jag bestämde :D
våran ridlärare tog en häst som blev rädd för några med plastpåsar eftersom hon gick först så jag som stod sist gick fram och ledde hela ledet :D hahah de va lite roligt förutom att jag fick hoppa av och öppna alla grindar som vi skulle igenom.
vi hoppade lite hinder i skogen och då fick jag hoppa först på allt :D sen fick jag även vara drag åt en annan :D haha de va lite roligt man har så roligt med våran ridlärare.
sen efter våran grupp så skulle pappa rida och de skulle ha programridning så då fick jag sitta och vara domarsekreterare hur länge som helst eller ja de tar ju en stund å rida programmet å de va 10 st så de blev ju en hel del siffror och kommentrarer att skriva ner :P

nu har jag nästan precis kommit hem ifrån stallet där jag har varit i 2h och fotat hästar i hagen de va mysigt :D

nu ska jag iväg till sophie och sen ska vi åka iväg och käka och gå på bio de blir mys :D jag ska även sova där även fast vi bara bor 2 hus ifrån varandra :D
haha långt hemmifrån :D naat

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0