SOOOL :D

japp igår fredag var jag ledig :D eftersom det var checkpoint dag :P
jag och mamma gick ju till vårdcentralen och satt där en stund
sen så chillade jag bara var ute i solen i massor och pluggade faktiskt även lite.
när pappa kom hem förhörde jag honom eftersom de skulle ha programm ridning.
han kunde det faktiskt riktigt bra och jag vart lite förvånad över det. .....
sen så iallafall så drogs det till stallet. jag var faktiskt glad den här fredagen när jag kom dit vilket jag oftast inte brukar eftersom de är på fredagar som jag typ jämt blir sur i skolan....
men men jag valde sist bläää och fick stallets största häst som jag verkligen inte tycker om att sitta på ....
men vi fick rida lite valfritt på ute volten och jag lyckades få till ett riktigt snyggt galoppombyte :D haha lite stolt :P

sen så var det en av hästarna som hade lite ont i magen typ kolik och för att de inte skulle bli värre, undrade de om jag kunde tänka mig sitta på honom en stund.
så medans vuxen gruppen red ner till volten gjorde jag iordning honom och sen hoppade jag upp och red dit ner barbacka så han fick väl röra på sig i ungefär 1 1/2 h eftersom de va så lång tid de tog innnan de var klara :D

sen var det bara snabbt hem in i ducshen en snabbis och sen sätta sig i bilen ut till landet.
om jag inte minns helt fel stod klockan på 00,20 när vi började äta våran middag. haha

idag åt jag frukost ute så himla mysigt att sitta på trädäcket på landet bara skog omkring och så självklart en himmel utan moln och sen stor stark sol :P

först var jag duktig och tvättade hela däcket med högtryckstvätt i bikini såklart så jag fick lite solstrålar på mig och för att de är bara på landet som jag har bikini på mig för där är det ingen som kan se mig.
sen blev det slappande i solen och plugg :D
när jag gick inn efter en hel dag ute i solen så hade jag faktiskt en osynlig bikini på mig :D
hahah jag kom och tänka på en av david lachapelles bilder där de va en som hade en osynligbikini på sig :D

så nu blir jag lycklig när jag ser att jag har fått färg :D eller ja iallafall början på det :P
sorry maddie i know att du inte tycker om att jag solar å idag var jag i solen exakt hela dagen :P hihih

imorgon blir det till täby eftersom det är vårpremiär och jag ska faktiskt även träcka en häst :D najs

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

glad att du är så glad :) you deserve it!

2008-05-10 @ 23:41:02
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Malin

Svar om Annas begravning: Japp det var jag :/

2008-05-11 @ 15:09:05
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0