stackars mamma.

jao jag tycker lite synd om mamma för igår så skulle jag ta 524 till vallentuna där jag skulle byta till 665 mot stora karby eftersom jag skulle till stallet på möte.
men sen så vart jag lite seg och när jag kommer ungefär lite mer än halvvägs så ser jag bussen går och klockan var då 5 över 19 jag bah men vafaan den skulle ju gå 19,09 men sen när jag kommer upp till busshållplatsen står det att den ska gå 19,06 jag har tagit fel på 6 å 9 good noot men sen kollar jag när 610 går ja då går den ju såklart inte förräns 18 över och 665 från vallentuna skulle gå 20 över så det var bara att ringa hem och säga åt mamma att hon skulle få köra mig till vallentuna station så jag hinner med 665.
när vi kommer till vallentunakorset så är det såklart rött för oss så när vi väl får köra ja då åker 665 från sin busshållplats för då är klockan 19,19. bläää så det var ju bara att vi fick vända sen så åkte vi bakom bussen ända fram till stallet så jävla surt. hade vi svängt av mot brandstationen och inte mot centrum så hade jag kunnat hoppa på bussen där men de tänkte vi ju inte på så mamma fick köra mig hela vägen till stallet och sen fick hon komma och hämta mig eftersom det typ inte går några bussar från stallet eller jo vid den tiden gick det en 19,39 och nästa 21,45.
så mamma fick köra mig fram och tillbaka...

idag vare najs då vi hade sovmorgon till 12,10 och jag han faktiskt med bussen :P
vi hade bar webdesign och samhälle men sen hade jag ju även naturkunskaps prov och det var typ mer eller mindre kaos i den salen. orka va sura micke som är jäääätte grinig.
men men jag vet inte hur det provet gick bläää orkar inte.
nu ska jag faktiskt kolla på tv :D
och slappa :P
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0