TAGGAD till tusen

jag är så jävla taggad hälften av skolans elever kommer typ inte komma imorgon men vad bryr vi oss om det. det kommer ändå bara bli överkörda av M1C för vi är så jävla bäst hahah gillar våran taktik :P
idag har jag fixat det sista till kläderna :P så nu ska vi köra jag har även varit och min vän och hämtat Pompoms så nu kan jag och maluw vara cheerleader :P

idag blev jag klar med tidningen jihuuu börjar bli klar nu :P
fick lite beröm av hanna ockås de är typ inte ofta man får de :P

den här dan var najs förutom det dryga när jag och maluw skulle till täby.
tovelito ville inte joina oss utan skulle ta skjuts dit.
så jag och maluw går typ dit tio minuter innan och de regnar så vi går in i tågkuren sen så ser vi tåget komma men de åker typ skiiiiiiiiiiiiiiiit sakta. sen så stannar de mellan bommarna och perrongen men vafaaann kör fram liksom halåååååååååå. men nej då kommer de ut i högtalarna att tåge bla bla bla kan inte röra sig pga polispådrag.
jaja maluw e stressad för att hennes buss ska åka utan henne.
å de kan jag säga att de gjorde den.
för vi stod där en bra lång stund och sa att varför gick vi inte direkt sen så såg vi även att polisen hade en båt bakom haha trodde dom att de skulle regna så mkt ??
men sen iallafall gav vi upp och sprang till en bussen självklart ska två olika tanter börjar snacka med oss bara för att vi har brottom.......
väl i centrum följer maluw med mig till clas ohlsson så jag kan köpa textilpennor till mig.
sen när vi kommer ut och klockan typ är hel ja då börjar tåget röra på sig.
haha vi tjänade på att inte stanna kvar på perrongen.

kram

Kommentarer
Postat av: Maluuw

tåget kan ju bara ta sig! hahahahahahah

2008-05-20 @ 21:53:43
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: tove

svar:
Tsss, jag är ju "sunshine" nu, haha^
fäska låter så fult btw, jag tkr vi kallar det smöör :P Du har ju pohjola haha XD

2008-05-23 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0