The hole day :D

ja tyvär började ju inte min dag så bra eftersom min hjärna verkligen inte ville arbeta de enda den ville göra var att påminna mig om hur ont jag har i örat och sen att jag har huvudverk och inte nog med det så ska de ju springa en JÄVLA spindel brevid mig så jag kunde ju verkligen inte koncentrera mig efter det,

sen gick jag och var ilsken typ hur länge som helst men sen skulle vi till statoil och smarta som jag och malin var så köpte vi en Ben och jerry och delade på :D
hahah så jävla najs även fast två personer klagade på att de va väldigt onödigt å köpa en sån glass bara för att de delade på värsta billighetsglassen.
JAg och MAluw vill ha kvalitet på¨de vi äter plus att vi faktiskt räddar isbjörna när man köper den glassen :D
de va ju typ suuuper gott förutom att vi blev så jävla mätta och fnissiga hahhha :D

sen engelska då vi planerade inför fotbollsturneringen på onsdag och sen fick vi kolla på vänner istället för att läsa ngn tråkig text :D

efter de hade vi ju bajs grafiska jag orkar verkligen inte med henne så jävla dryg hon e.

sen dratta jag och maluw till tåget där vi fick säällis av Tovelito och rickard. vi drog till h&M och Stadium där jag och tove köpte tröjor och malin på H&M.

självklart som alltid när jag är i täbban med maluw så drar vi till donken.
fast vi beställde inte de vi brukar eftersom vi var så jävla trötta på glass.
maluw å toveliton köppte ceasar sallad och jag tog en lilla meny :P
rickard ville ite umgås med oss utan drog iväg.

senare så kom han tillbaka och med vännen urban bakom sig haah :D
sen drog urban,
vi tre satt kvar en stund och maluw lyckades faktiskt skjuta ivääg något idag också fast nu var det inte en sked utan en gaffel rakt på tovelito hahha :P

sedan drogs det hem eller ja jag åkte till åkerby industri område för att möta mamma på ensta krog.

vi skulle nämligen vara lite duktiga och jobba lite :D
vi jobbade lite lätt 2,5 och sen powerwalkade vi 2,5 igen så det blev sammanlagt 5km :D  lite stolt fast de behövdes efter glassen och hamburgaren :D

kram


Kommentarer
Postat av: Maluuw

hahaha lätt att vi köper dyr glass! :D
hahah jag startade fnisset bara av att säga "Vi kommer att få feta sockerchocken!" Hahahahahahahahah

2008-05-14 @ 18:33:13
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Maluuw

hahaha lätt att vi köper dyr glass! :D
hahah jag startade fnisset bara av att säga "Vi kommer att få feta sockerchocken!" Hahahahahahahahah

2008-05-14 @ 18:33:20
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0