uppdatering???

jao de va länge sen orkar inte sammanfatta allt som varit förutom att jag har haft och har skit ont i örat.
fick ta kur b i fredags vilket inte heller har hjälpt fick höra nu för en stund sen att mamma träffade min husläkare som jag var till och fick ut dem här kurerna och hon tyckte att de va konstigt att de inte hade börjat ge med sig.
Så snart blir det att ringa Danderyd och se vad de säger där de värsta är att nu börjar andra örat också göra ont.
JAG ORKAR VERKLIGEN INTE MER de här tar ur all kraft ur min kropp.

jag och Maluw var iallfall duktiga iidag förutom att vi löpte lite godis men vi satt och jobbade grafiska och web jag är typ klar med min hemsida de va en lite bugg baara ska kolla om den har löst sig iimorgon annars skiter jag i den :P
grafiska går det frammåt i. jihuuuuu :P

nä nu måste jag gå och ta verktabletter och göra klart engelskan hahah jag har sån lyx att jag får hjälp av Sara eller ja jag typ tjatar mig till det :P
kram

Kommentarer
Postat av: Sara

uschuschusch vad jag är arg på dina öron nu :(

Nejrå det var ingen fara, var himla konstiga ord och meningar dessutom :S

2008-05-19 @ 23:07:15
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Maluuw

Blä för dina öron, jag tycker att dem ska bli bra nu!!
Vi var mega duktiga! :D
asså jag fattar ingenting av engelskan typ :S

2008-05-19 @ 23:18:15
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0