160 min Tv

yes jag har faktiskt suttit i 160 minuter och kollat på hästar på tv :)
wow första gången på typ suuper länge som det var så mycket hästsport i tv.

först kl19,20-20,00 kollade jag på Kalla faktas program om travsporten...
sen va de 20,00-22,00 sammandrag ifrån sthlm horse show i globen man fick faktiskt se väldigt mycket ifrån alla delar annars brukar det typ vara en halvtimme med allt............ då får man inte se mkt..
så jag är väldigt happy att de ätnligen visar lite hästsport :)

nä nu ska jag fixa lite skolarbete
pusspuss

Kommentarer
Postat av: jenn

ja :D jag såg också kalla fakta och GHS =D Såg du Qulan??? :D

2008-12-02 @ 10:01:08
Postat av: tess

testar om kommentarer funkar

2008-12-08 @ 18:22:16
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0