2 dm

förlåt att det inte blev något blogg inlägg igår.. men det var lite kaos :(
gympa lektionen blev inte posetiv.. jag gjorde väl inte illa mig men ja skit samma ändå ingen som fattar.. tove gjorde illa sig och var ett antal gånger på sjukan för att tejpa..
sen åkte jag hem efter lunchen ingen historia :)
va hemma en stund satt och gosade med kissekatten innan jag bytte om åkte till skolan där jag mötte jenny och sen blev vi hämtade av urwen :) 
på ridningen fick jag ta det lugnt kände mig inte helt ok.. va verkligen inte så himla social och stojjig som jag brukar hade ont och det dunkade i örat :( huvudet kändes tungt och konstigt...
så det blev att åka hem efter pappa ridit och käka och sen sova tidigt med massa medicin i örat.

idag när jag vaknade var det sjuuukt mkt snö och det var helt UNDERBART :) 
fick skotta massa för det var så mkt som det hade snöat :D valkyria och min bror kom :) bror tyckte de va skiiit kul att sladda på den oplogade vändplanen :) 
sen hämtade jag även gurrabus så han fick leka lite med oss i snön :) vi mätte snön till 2 DM riktigt mkt :) men det är myssigt kanske blir pulkarace iår ???
ajuste idag köpte jag en nya jacka :) reflexjacka så jag ska synas :)

lite bilder från idag :)

     
 

Kommentarer
Postat av: jenny

oooh! :D SÅ du har köpt jackan nu? :D <3

2008-11-25 @ 11:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0