bläää

den här dagen har varit helt meningslös..

kunde inte bestämma mig om jag skulle till skolan eller inte men satte mig på bussen i vanlig tid iallfall höll på att dö när jag gick till bussen kommer till skolan å så har vi ingen lektion :( bläää
går hem möter massa folk och lyckas missa bussen med 2 min sitter på buss hpl i 30 min innan min buss kommer får feta huvudverken på bussen så när jag kommer hem vilar jag och sen bestämmer jag mig för att inte åka till skolan igen utan ligga hemma och vila så jag kan orka gå till skolan imorgon..

nä nu ska jag läsa i engelska boken som man tydligen ska ha läst massor i tills på fredag :S
tog även bort min rosa mobil idag..


bacilusk pussar

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars, inte kul att va sjuk!! och sitta bland massa jobbiga medresenärer sen ;-) Kramisar från oss i spångis!! och voff från Freddisen såklart!

2008-11-27 @ 13:44:16
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Me tävla??? no, we anmäler you instead, okey!! ;-)

2008-11-27 @ 17:01:11
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0