dåligt

asså de är verklligen mkt nu..
i fredags när skolan hade slutat stannade jag kvar en stund och umgicks med jenny :) hon lekte och provade mitt smink jag hade med mig eftersom jag sminkade mig i skolan innnan jag åkte till mammas jobb, var typ där i 1h. innan vi drog in till stan och Jensen's Böfhus där vi mötte upp resten av familjen: pappa,tobbe å izza
suuper god mat :) dock tog det väldigt lång tid för mig att käka innan jag hade käkat klart så började de andra med efterrätt å när jag hade käkat klart och skulle börja med efterrätt var de redan klara :(
sen gick vi till oscars å skulle se my fair lady.. de va väl inte den bästa musikal jag sett, jämför ju typ allt meed grease å singin in the rain :) men men jag har sett den och den var faktiskt helt ok :)

sen drog vi hem jag fick åka äckeltåg.. var lack på min kära familj och fick gå igenom fylle kyrkbyn..... tack så mkt!!!!!!!!!!

igår drog jag till stallet å höll teori med söta jenny och sen va ju även annika där... haha :)
sen åkte jag hem och vi gick till bror min som fyllde år på fredagen så han hade fika hos sig :) de va trevligt. fast jag har typ blåmärken på armen.............................vet inte riktigt hur dem kom :)

aja nu är det söndag, tog en riktig sovmorgon idag det var skönt :) men nu sitter jag och skriver på org& led uppg..
sen plockar jag även med  bilder till min hemsida..

snart ska jag även åka iväg till galoppen och träcka :) hoppas det blir någon bra placering på min häst :)

det SNÖAR just nu :D mysigt

ajuste nu har jag invigt min boomerang jacka :D jag ääääälskar den :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0