Doping

idag fastnade jag på dopingkontroll :( lagom kul första gången var det också. guuud vad lång tid det tog.
mm alltså jag var ju på galoppen träckte en skåne häst gick helt ok även fast det var en spansk jockey :) lite orolig över det men han var snäll :) hästen kom 5:a :)
sen i ledvolten kommer en man fram till mig hej vill du gå med till dopingen ? hallå de va en fråga klarta jag inte vill men man måste ju typ..... så då gick man in hästen blev avspolad fick ett täcke sen skulle man leda hästen utanför kliniken, den skulle dricka och gå och dricka och gå... sen iallafall fick vi gå in och då skulle manta av den allt sen skulle jag ställa mig i ett hörn i boxen och sen kom dem med någon pinne och en plastpåse som hästen skulle kissa i,, stackarn han tyckte ju de va skiit jobbigt att pissa när andra stod där..
sen iallafall skulle man fixa med kisset och bla bla sen vart vi äntligen klara :)
då va de bara att kolla lite löp och sen åka hem till värmen :)
 åhh jag är typ förkyld och det spränger i örat när jag skasnyta mig sååå jävla obehagligt :(:(

fyfyfyfyfyfyfyfyf jag hatar allt just nu !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0