fyfy

uschhh vilken dålig uppdatering.
tisdags var det filminspelning, slutade rätt tidigt och sen bara det hem och plugga och väldigt mkt annat........:S
idag hade vi filmkunskaps prov första lektionen vilket gick sådär jag tror att jag iallafall får ett g men jag vill ha mer....
matten gick super dåligt jag svarade på 2 av typ 8 tal eller något sådant men jag klarade bara inte av de.. jag var för okoncentrarad. så det får bli på mattestugan sen..
idag har jag förresten varit ute på långpromenad med min mammi när vi var ute och gick ringde än tränare från galoppen och ville att jag skulle komma dit och jobba på löpen på söndag :)

sen måsta jag gratta min bror :D dels för att han och hans familj köpte en lägenhet som dem typ flyttar in i 1 dec men att dem idag sålde sin gamla lägenhet grattis :D

ajuste grattis bror att du blir fett gammal på fredag :D men jag tycker om dig även fast du blir gammal :)

yeahh imorgon är vi lediga det är  CP dag :)  mee like fast jag lär få plugga en hel del...

nä nu ska jag kolla lite tv puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0