gökboet

hela dagen har vi suttit i avid 8 el ja vi va ju en stund på lunch å sen spelade vi in sista delen av filmen som vi har skutit på i en vecka.... men men nu är det inspelat iallafall och ligger på hårdisken :) har även börjat grovklippa lite.


sen kan jag även meddela att jag har det svenska vädret på vintern ska det vara kallt och vit fin snö, inget jävla regn som det var idag fyyyfaan vad jag hatar regn....å de öste ju verkligen ner..
stackars maddie som skulle få en kram av mig men fick allt vatten som hade samlats i min luva typ över sig :( sorrry

sen när jag kom hem var det bara att börja med filmanalys.. nu på kvällen insåg jag att i slutet av filmen när det typ är 30 min kvar så börjar den hacka :):):): jippiiiiiiiie hoppas bara att den var varm el nåt så jag kan stoppa in den nu och kolla klart sista biten.
vill verkligen lämna in den imorgon.
filmvisningen imorgon på tph :D måste ha min vanliga konversation med malin har alltid den när vi ska göra något på tph :) haha älskar det :) jag går min fina väg som söta kim har lärt mig :)

nä nu ska jag gå och se om den fortsätter hacka vilket jag inte vill.

puss puss

Kommentarer
Postat av: maddie

det är okej att bli blöt, såg ändå ut som en dränkt katt när jag klev innanför dörren iaf <3

2008-11-19 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0