kallt

dagen har varit rätt ok..
kallt var det imorse så fick bli boomerang jackan :) me happy :P
sen efterskolan dratta jag hem på bussen mötte jag min underbara vän Sophie blev riktigt glad har inte träffat henne på typ evigheter å ändå bor vi bara med två hus emellan :)

sen hem å käka börja med filmanalysen dock har jag inte kommit någon vidare vart så jag lär nog troligtvis vara en dålig elev och inte lämna in den i tid :(
men men ska verkligen sitta med den imorgon när jag kommer hem och kämpa
sen dratta jag till bussen eftersom jag skulle till stallet
styrelse möte i stallet som var väldigt roligt faktiskt  :) speciellt när vi kom fram till de jag skulle ha hand om :) säger inget här ifall jenny skulle läsa :) hon får vänta tills hon blir frisk innnan hon får reda på något :):):):):) hihih så snäll e jag :D

nä nu blir det att sova funtar på att leta efter glasögonen och ta med dem imorgon eftersom vi ska sitta och redigera hela dagen.
nä dags att soooova :)
puss puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha nu vill jag ju veeeta! --' :D <3

2008-11-17 @ 22:35:53
URL: http://jennykennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0