mkt

shit har varit en hel del så jag har inte hunnit blogga..
igår fredags va de rätt ok jag å maluw somnade under filmen på historian :D men det är najs najs :D hahaha
sen så va vi ju även coola jag toväh å maluw å hade våra tröjor å målade naglar :)
senare bar det av till stallet jag tog bussen och var där en stund innan. jag hade dexter ;D jag vart glad och alla andra också för då slapp dem honom :)
sen lyckades jag ficka lite :D hihi med tanke på tandställningen så gick det väldigt bra :D sen satt jag väldigt onödigt liten stund på bella :D haha fattar inte varför igentligen men men jag hoppade upp på henne och red ner till hennes stall medans ägaren gick brevid eftersom hon okcså skulle dit ner :D hahah kändes som småbarnen på skansen eller liknande :D
idag har jag ass vid lydnadskurs gick jätte bra lite kallt blev det att stå och öppna och stänga grinden när vi körde lösträning men men mervi fick ta över lite för jag inte skulle frysa allt för mkt :D
annars har dagen funkat håller på och packar inför insplningen imorgon :D
ajuste de är fars dag imorgon glöm inte gratta era farsor :D
nä nu ska jag gå och baka en kaka till min pappa

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0