Otjänlig bana

jahapp..
de blev inga pengar idag :(

åkte in till täby tog en lite tidigare buss så jag skulle kolla vart hästen stod och lite sånt plus kolla på kval hästarna.
kommer dit hästarna gå i ledvolten för kvalet. alla hästar utom en går ner till boxarna för den hästen väntar på jacob johansen som tydligen provridigt banan för att se om den va ok.. alla står och väntar och bla bla sen helt plötsligt kommer några och säger att det är inställt... vet hade ju redan godkänt banan men tydligen inte speakern hade typ ingen koll men sen tillslut fick alla beskedet om att banan va otjänlig så löp dagen blev inställd så då va de bara att gå mot bussen för färd hemmåt asså visst att jag tyckte de va lite halvtråkigt att jag blev -200 kr men jag tycker mer synd om skåningarna som först suttit 9h i en lastbil och kommit upp igår kväll sent,, sen idag får de reda på att de är bara att lasta och sen åka hem igen :(:( fyyfffan säger jag bara
 
pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0