sjuk :(

sjuk och hemma från skolan idag, kände redan i skolan igår att jag borde gått hem men jag klarade bara inte av att missa de två lektonerna :( borde egentligen kommit idag också men jag klaradade bara inte av det plus att de va 4st andra som kunde jobba ändå :)
de värsta av allt är att de har börjat göra ont i det andra örat nu också... mamma tyckte jag skulle bokat tid hos läkaren men jag tycker som sagt inte om sjukhus.... hmm kankse borde gått och kollat BÅDA öronen, för får jag öroninflamation nu så blir det inte kul för mig den saken är helt säker... åhhh jag orkar inte mer varför kan inte jag bara va som alla andra som är förkylda en vecka  å sen är allt bra nej jag ska gå med ett helvetes öra som är paj och blääääääääää.
kollade min frånvaro allfrånvaro jag har är för att jag har varit hos öraonläkare DET ÄR INTE KUL, ge mig nyttt öra.

hoppas jag kan komma till skolan imorgon.
massa basill pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0