Teeeby

idah efter skolan dratta
jag, malin å tove till centrum
dem åkte tåg jag gick :)
vi va suuuper cooola å alla handlade en varsin hoodie på H&M dock i olika färger :D
sen handla toväh en halsduk, å malin satsa på stort å handlade även tröja och linne :):)

sen dratta vi till åhlens där alla köpta två nagelackvar i coooola färger för vi e så cooola :D hahah
vi chillade i spelbutiker och hade de näjs innan vi drog till donken å köpte glass å vatten till mig för jag skulle kyla ner mina tänder eftersom de gjorde så ont :D tove körde samma stil som mig :D men malin köpte en dricka asså de e typ coolt att malin inte köpte mer då hon typ jämt köper burgare när jag är med :P:)

sen tog jag bussen hem, vilket var helt ok satt å dunkade musik med massa småbarn springandes runt benen.
nu e jag hemma och pluggar lite historia och ska snart måla naglarna, får se om valkyria också vill ha sina målade när hon kommer, eftersom jag itne lär hinna måla innan dem två kommer vi ska passa barnen eftersom deras föräldrar ska på föräldrar möte på dagis och få höra allt bus hon gör på dagarna :D
nä nu ska katten få lite mat
puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0