Förvarnade

som sagt ni är förvarnade om att det kommer handla mycket katt närmaste tiden.

när jag kom hem från en dag i skolan så skulle kisse börja gosa och mysa jag tänkte ta lite kort på henne men de kunde jag ju glömma eller glömma å glömma jag fick en halv katt eller så fick jag super nära bild... ja hon ville hellre kela än ställa upp som modell, vet inte riktigt var jag la kameran men när jag hittar den ska jag ladda upp lite bilder här :)
sen nu på kvällen har hon gosat en massa med hela familjen, vi satt på nedervåningen och hon sprang emellan allihop.
så det lär nog inte bli några problem med henne :)
nu ska jag fortsätta prata med min bror :D
kram

Kommentarer
Postat av: Izza

Åhh min misse vad duktig hon är. Men som sagt ni kan ge henne det lugnet hon behöver. Kram kram

2008-10-21 @ 08:30:50
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0