fotboll

japp stannade kvar i skolan och fotade lite i studion
med roligt folk sötnöten emilia kom och besökte oss :D
sen helt plötsligt började de tjuta ut av helvete å vi trodde vi gjorde något men de va brandlarmet....
så de va bara ut på gräsmattan med de va rätt najs där snackade med massa treviliga personer.
sen in till mattestugan som jag tror vi var på i 5 min el nåt sen så gick vi ut och kollade på fotbolls matchen som eleverna vann yeahhh

nä u ska jag faktiskt ta och äta och sen ska jag baka till pappa som han ska ha med sig imorgon ,,,

kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Du har fått I-love-your-blogg-utmärkelsen av mej! Kolla min blogg!



2008-10-03 @ 13:28:12
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0