hemma :D

nu är jag hemma efter en helg boende hos två hundar men det gick riktigt bra plus att jag tjänade cash :D
sen idag har jag faktiskt även varit och hjälp Mervi när hon höll lydnadskurs och det var riktigt kul lälr nog följa med och hjälpa nästa gång det är kurs också :D foton blev det och de är bra eftersom då har jag lite till min hemsida jag håller på att göra.

nä nu ska jag faktiskt gå och sova har inte sovit så mycket de senaste nätterna när ajg inte har bott hemma. ....

men imorgon blir det sovmorgon ska inte till skolan förräns 10,45 så det blir najs :D
sen kanske jag åker med jenny till stallet får sse hur det blir

ajuste verkar som om vi har blivit med katt nu också :D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

ååå en liten kisse :D

2008-10-13 @ 02:03:46
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0