home

yes nu är jag åter hemma efter några dagars vistelse på landet.
allt har varit mysigt dock fick jag feber igår och har haft det idag också svettas och fryser i ett och har verkligen ont överallt uscchhh
sen imorgon blir det ju tandställning :S vet verkligen inte om jag känner för det...
om jag mår bättre imorgon så lär veronica komma hit så vi ska ha mys dock kommer jag inte kunna äta så mycket så istället för middag får vi väl käka lite glass :)

sen får jag se hur det blir på fredag om jag går eller inte,,, jag vill verkligen dumma förkylning å komma nu..... dock har jag inget att ha på mig.....

nä nu ska jag gå och lägga mig i sängen så jag blir frisk... sen imorgon får jag väl ta itu med att blogg läsande och bdb kollande, och se hur mkt jag har missat.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0