Måndag 13 okt

oj jag har faktiskt hunnit med riktigt mycket idag :D

började med att gå upp vid 8,15 åt frukost och tog det bara lungt sen vid 10 så gjorde jag iordning mig för att åka till skolan, där jag mötte jenny, tom senare kom även jenny.
vi pluggade lite matte men kankse inte så mycket som vi borde på den stunden vi var där.....

seniallafall tog jag och jenny bussen hem till henne och käkade lite gott :D innan vi tog nästa buss till stallet.
Jenny red triad jag fotade lite och sorry jenny om jag störde lite på din lektion (  triad var nämligen rädd för mig) men jag tror de va bra att jag störde för då fick du jobba lite extra :D och ulla verkade ju inte heller tycka det störde jätte mycket,
sen när vi kom tillbaka till stallet var annika där vi flabbade en stund tills jag insåg att bussen hem gick om 4 min var bara att springa ut till hpl och bussen var lite försenad :D

hem och sen ut på långpromenad och paratde lite med Sophie i tele bestämde att vi ska ta riktig långpromenad imorgon och bara prata av oss älskar våra promenader.

sen när jag kom hem var bror med familj här tog lite bilder :D
sen pratade vi om helgen då de lämnar över kisse till oss.

nä nu ska jag gå och ta öronsalva så jag kan hoppas att mitt öra blir bra eftersom det har börjat dumma sig igen :(

Jenny och Triad



puss♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

NEEJ X) du störde inte alls :) Det var jäätekul att ha dig där :D haha heeeeta bilder du fick xD Jag sitter som en kråka ^^ Han ser mycket liten ut måste jag säga.. :O :D kram <3 och... Robin Bengtsson är hetaste bästaste killen i idol!! Så det så X)

2008-10-14 @ 10:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0