nya familjemedlemmen

Hello

det kommer nog handla en hel del om katten nu den här tiden eftersom jag vill kunna gå tillbaka och kolla hur det gick med henne i början och sen så ska ju hennes förra familj kunna läsa om hur det går :D

igårkväll när bror och hans familj hade åkt så ca 2 h efter så går jag ut i garaget när jag kommer in så sitter kisse precis framför dörren (vilket är ett jätte framsteg då hon innan har legat under sängen längst in) men hon kommer faktiskt fram och kelar massor jag går in i arbetsrummet där mamma och pappa också är och hon följer faktiskt med mig ditin även fast det är mer människor där men hon kommer glatt in och kollar läget och gosar lite :D
jag vart så himla glad att hon kom utan att man lockade henne :)
hon va faktiskt även på övervåningen och strosade runt :D
imorse när jag skulle gå kom hon också fram och gosade även fast jag sprang runt som en dåre och så.
men nu är lilla katten ensam hemma eftersom jag sitter i skolan och skriver det här :D
ska egentligen skriva hemsrkivning på org&led men eftersom den först ska lämnas in måndagen efterlovet så väntar jag med att skriva den tills jag kommer hem eftersom jag jobbar bättre hemma när det gäller hemskrivningar.

aja nu ska jag faktiskt gå :)
kram kram

Kommentarer
Postat av: Izza

Min lill kisse stolt guu vad duktig hon är. Men som sagt är ju lite lugnare hos er och lite större ytor. Skriv massor så jag vet. Kela med henne från mig. Stora kramar Izza

2008-10-20 @ 14:59:08
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0