ojoj

ja inte hänt så mkt idag...

en hel del i skolan men inte så mkt viktigt att skriva här
när sista lektionen var slut så gick jag baklänges i korridoren(litedum) slutade med att jag krockade med en snubbe ofta han inte såg mig liksom..... å tom å maluw ja dem var ju snälla å varnade innan not!!!!!!!!!
sen blev jag terrad för de...
fixade lite i mit skåp när de flesta hade gått,, hahhah :):):)

sen åkte jag, gurra å maluw in till centrum en stund, de va näjs
kollade massa najsa saker på expert
men de slutade med att gurra köpte hörlurar på teknik å jag köpte min krage till min vinterjacka på boomerang :) så nu e jag glad
dock varade de inte så länge eftersom jag åkte 616 hem som var fullproppad med massa folk massa man inte ville träffa blääää plus att den skulle stanna på varenda jävla hpl. goscchh tur man inte åker den så ofta.
nä nu blir det plugga lite mer på ergonomi provet som vi har imorgon
sen öronsalva eftersom h-vetes örat började bråka med mig i skolan idag jag orkar verkligen inte plus att idrottsläraren kommer sänka mitt idrottsprov för att jag inte kommer kunna dyka när det är simminng åhh jag orkar verkligen inte.....
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: tove

simma är överskattat! Och han kan typ inte sänka ditt betyg bara för det, det är ju bara inte ok! :) Jag har inte sett din jacka ännu :S :(

2008-10-16 @ 23:48:40
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0