snabbis

är hemma en riktig snabbis efter stallet åkte jag hem till hundarna var ute och gick med dem och gav dem mat, sen åkte jag hem och gav mig själv lite mat, plockade ihop lite saker jag behöver ha under helgen som jag har glömt att ta med mig.
ajuste ridingen var väääldigt spännande om man säger så...
jag hade ett brunstigt sto och sen hade vi en valack som trodde han var hingst och släppte ut hela baletten och min häst gick och småskvätte hela lektionen ja men kan ju typ säga att det var lite små kaos å alla bara garvade hela tiden :D
hahaha ja så myycket ridning var det ju inte då hon inte riktigt kunde koncentreera sig... sen stod hon ochh försökte prata med honom hela tiden fast han står två stall bort..

nä nu ska jag hem till hundarna kolla lite tv och sen sova :D
få se om jag får sova mer i natt, kändes lite fel och sova borta, hos någon annan helt ensam. vaknade en gång varje timme men det berodde nog på att jag var orolig för att inte vakna på morgonen men det funkade hann gå morgon promenad och allt och hann i tid till skolan , kändes lite konstigt att behöva lägga tid på andra på morgonen när jag annars bara går upp käkar frukost och åker, nu var jag ju även tvungen att ta en 40 minuters promenad men det var faktiskt riktigt mysigt :D
nä nu ska jag åka
seee you puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0