upptagen,fullbokad??

ja de kan man minssan säga att jag har varti den här helgen eller oki i lördags var det ju bara mys med lite folk och så :D
men sen idag uschhh.. insåg nu hur mkt klockan egentligen är.
började med att man vaknade någorlunda vettig tid sen var det bara frukost och sen blev jag hämtad skulle iväg och kolla om jag ska passa hundar nästa helg vilken jag ska :D
men jag var nog där i två timmar eller något sen var det bara hem, hann ta en kopp té och en macka innan det var dags att små springa till bussen.
kommer sen till galoppen är där och jobbar och det gick faktiskt riktigt bra idag :D:D:D
hem fick lite bilder av maluw innan hon loggades ut för de gick typ en propp eller något :D
sen plugga jag matte
käkade middag
och har nu kollat på Devils backbone vilket jag inte riktigt är klar med utan får kolla vidare imorgon.
ajuste han faktiskt även duscha,
ja jag glömde en viktigt detalj det har ju regnat utav helvete idag hela dagen så när jag åkte iväg och vi hade varit ute med hundarna i typ 30 minuter så var man ju rätt torr och fin eller ?? kankse inte riktigt så jag hann väl typ torka 15 minuter när jag var hemma innnan jag skulle ut i regnet igen och jävlar nu regnade de verkligen suuper mkt...
stora pölar överallt lyckades träffa värsta stora gropen när jag gick på galoppen parkeringen och de enda jag s då ja ni kan ju gissa vad jag sa :D två bokstäver :D :D hahahaahahah
nä nu måste jag gå och bädda så jag kan sova
:D
hoppas ni inte har en lika fullbokad vecka framför er som jag har
puss och kram

Kommentarer
Postat av: maddie

HAHAHAHAHA! två bokstäver! KLOCKRENT! HAHAHA!

2008-10-05 @ 23:16:43
Postat av: Kimsi

tack lilla du! just nu är det brunt som gäller :)

2008-10-06 @ 19:35:44
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0