vill också.....

idag när jag kom hem så bestämde jag och Sophie att vi skulle ut och gå vi tog med oss gurra bus :D
var väl ute i ca 1 h i det fina höstvädret solen sken och trädena var riktigt fina precis som det ska vara på hösten :D

sen när vi lämnat av spohie släppte jag gurra och vi tränade lite att gå lös vilket gick jätte bra och jag blev lycklig för han gjorde som jag ville :P

nu har jag även suttit och hjälpt mamma när hon var utbränd fick hon fårn jobbet presentkort på liveit och nu ska hon boka något och jag blev värsta sugen på att gå på en spa behandling och bara ta det lungt känns som om det skulle behövas eftersom det är så stört mycket överallt nu, både hemma och i skolan

men gå in på www.liveit.se och dröm er bort som jag gjorde :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0