--tjejmiddag

fett taggad på att åka på tjejmiddag igår efter, kalaset för mormor och morfar...
men tyvär blev det ju inte så...
kändes lite onödigt att först åka dit va där i 1 h och sen åka hem igen... inte riktigt vad jag blev taggad på.

så jag blev lite ledsen, så alla som hade terrat mig att jag skulle till berga såg ju att jag inte va så glad, men den bästa kommentaren kom från jens
J: e du ledsen?
T: nej eller jag e typ lite sur,ledsen
J: varför ?
T: ville åka på tjejmiddag men det blir inget av det
J: aha jag ser problemet du vill till berga på tjejmiddag och är fast här på 80 års fest, PAARTY broms nummer 1 :D

då blev jag lite glad :D

nä nu ska jag iväg till centrum :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0