BACKEN

Idag när vi kom till stallet så fick vi reda på att vi skulle rida ut myyys :D
jag valde dexter :D eftersom de va jätte länge sen jag red honom då han har varit lite sjuk på sistonde.
när vi kommer ut är han heltaggad :D vi skulle först rida ner mot kossorna men vi fick som tur var reda på att de hade besprutat den åkern som vi hade tänkt rida på så då fick vi vända. vi red in bland lite hus och så travade vi där och sen svängde in till skogen och schisse vad min lilla pålle tyckte de va kul :P
sen red vi lite på åkern och red ifrån flocken och massa sånna övningar det var skiit roligt :D
haha de va typ kul dexter va så jävla taggad vi skulle rida på stor volt men han tyckte inte det var någe roligt att ligga bakom nikita/jenny så vi red om dem och då blev han hur lugn som helst hahahaha :)
sen red vi backen å jag hade ingen aning om vad det var,, vi red en och än men de tyckte inte dexter så han ville ju såklart fjanta sig lite och stå och studsa :D men sen va de våran tur och de va typ en brant backe som man skulle galoppera uppför sen när man kom upp stod ett träd precis så vi höll på att rida in i det :D hahaha
men de va verkligen en underbar ridlektion kommer aldrig glömma den för det var så underbart :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0