film

idag drog jag till skolan där jag mötte maluw vi hämtade ut kamera och drattade sedan till bussen till berga...
på stationen i berga mötte vi johanna och även tovelito :D
sen dratta vi hem till saruw och hennes söta vovve, ville :P
vi tog bussen som var full med små söta dagisbarn till typ rölingbyskolan (har jag rätt)
sen filma vi iallafall lite i skogen och sånt, varav ena batteriet dör och se går vi mer mot hackstabacken och vad händer inte då jo det är väl klart att de batteriet också ska dööö rövhål til dem som haft kameran innan säger jag bara,, faan ta dem för att de inte laddade batterierna.. jag blev fett lack kan jag ju säga,,,
så jag tog lite utav min agressivitet och gick uppför hackstabacken med mig hade jag även maluw och saruw faan vad lång backen va men högt upp kom man och najs utsick va det :D sen drattar vi ner för den låååånga backen och gick till bussen och for sedan till donken där vi åt en välförtjänt lunch, och pratade en massa vi satt typ där i 1-2 h men det var najs :D
sen dratta jag och maluw till bussen elle ja vi var ju tvugna att dra hem till sara först eftersom maluw var tvungen att hämta ryggan men nu fick vi hälsa på lilla wille utan att han var rädd D: yeahhh

nu när jag är hemma sitter jag halvt och pluggar engelska till debatten imorgon åhh jag vene om jag orkar... bläääää
pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0