förföljd?

Förföljd av oturen???

dagen har väl varit helt ok med idrottsdag tror det gick rätt så bra för oss vi får väl se när resultaten sen kommer komma uopp :D

men sen när vi skulle gå hem så säger felicia åt mig att jag ska stå still och hon kolla min rygg och visar robin ofta jag liksom står still när man säger så ?  att robin sa att de skulle ta foto. snacka om att jag började undra vad som hände felicia jämförde mig med en stressad häst som står och stutsar på stället sen ska malin komma och fota och hon skriker då fattar jag ja har en spingel på mig, jag skriker slänger av mig västen och skakar den utav helvete.
sen så sätter jag på mig den igen och allt är bra vi åker till sthlms vägen där jag och richard ska byta buss till 610

väl på 610 och jag ska kliva ur tror ni inte jag ramlar ner på golvet smäller i knäet, men jag reser mig bara och fortsätter gå :D haha typiskt mig som om inget skulle ha hänt :D hahahahha

sen när jag kommer hem och sitter och käkar så tappar jag en glasflaska på min tallrik så tallriken går sönder ohc jag och mamma börjar as garva för det är ju såklart garv när det gäller mig och min mamma och något klumpigt händer hon började till och med garva när jagsa att jag ramlade på bussen det var typ inte helt okej (hahah toves fras :D )

nä nu måste jag gå och fixa matte helvetet som jag har prov på imorgon uscchhh jag vill inte kommer faaaan kugga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0