MYS

idag började dagen med ind val jag hade organisation och ledarskap på morgonen och söta kim har det också så de är mys :D

sen skulle jag haft web fortsättning med per var sjuk så jag åt lunch med kim och lite klassisar till henne sen åkte jag hem :D
hemma var Valkyria och mamma vi bestämde att vi skulle åka till norrtälje redan direkt eftersom vi ändå skulle dit på kvällen var planen så vi åkte till norrtälje med buss :D
vi fickade när pappa sen kom dit och shoppade runt lite de va mysigt :P

sen åkte vi hem och då kom bror och hans sambo över med deras lilla nya bebis SAGA som var sååå söt, fast jag vene jag tycker e är lite läskigt när de är så små eftersom de är så ömtåliga men man vänjer sig och kyra va så himla duktig och söt med bebisen så hon kommer nog inte ha något problem med att den också kommer bo hemma hos henne.
världens duktigaste flicka är valkyria.

puss från dubbelfaster :D

Kommentarer
Postat av: Kimsi

Visst är det mysigt att vi har det tillsammans :)<3

2008-09-02 @ 21:06:15
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0