Skolan

SItter i skolan på svenska lektion..

den här dan har ju inte direkt vart en favorit dag, ösnkar gärna att jag hade legat hemma i min säng och bara slappat.
Rasten blev lite skum på grund av en liten grej.....

Matten var helvetisk, prov och det gick typ suuuper dåligt jag är inte glad och fick reda på att man inte kan tenta upp matte A eftersom jag redan fått betyg i det jag vill ha högre betyg än vad jag har men då måste man gå på komvux för att göra det får se om jag orkar med de eller ej.

På svenskan ska man skriva uppsats och jag har tagit ämnet alkohol :D hah hur det påverkar kroppen och massa sånt :D

sen efter det här har vi engelska och då ska vi hålla debatt, jag och min grupp :D ska hålla för och emot om legalisering av marijuana :D haha
älskar mina ämen alkohol och marijuana

PS: Glöm inte att kommentare, jag vill ha kommentarer nu när jag äntligen har börjat blogga lite DS:
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0