tröööööööööööööööött

efter en dag i skolan med organisation och ledarskap där vi skulle skapa en tema dag med konflikthantering.. vi satt och skrev hela långa lektionen och sen hade vi web hahhdet roligaste var ju typ i slutet av den lektionen säger inget mer än 29 dubbel hahahaha omg de va kul :D

sen dratta jag hem tog bussen var hemma typ 20 min den tiden höll jag på att packa sen drog jag till bussen igen och åkte till vallentuna centrum träffade mamma där och vi gick till gym och sim ohhh me like de va så jävla rent och fräscht där kommer aldrig mer vilja åka till äckel tibblääää... (ja måste ju tyvär eftersom vi ska ha simtest där men det får bli ända gången)



jag var i sim delen simmade 45 minuter och de va ingen slapp simmning utan jag jobbade verkligen men de tråkiga är att det bara är 25 meters basäng så det blir väääääldigt mycket fram och tillbaka men sen efter 45 min simmning så gick jag och satte mig i bubbelpolen i 10 min ohhh så skönt det var :D

nä nu ska jag gå och käka :D
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0