jacka :D



jajaaj jag har fått en ny vinter jacka :D
fetttt glad :D

åkte till centrum med söttjejerna maluw,tove och saruw inne på donken hittade vi john satt där ett tag och hade riktigt mys och pratade massa minnen :D

Sen kom mamma in till centrum och vi gick in på team sportia för att kolla fjällräven jacka, men den va inge snygg eller jag kunde inte riktigt bestämma mig så vi gick till boomerang där jag hittade snyggjackan :D
så de blev att jag bestämde mig för den :D
mamma köpte faktiskt också en jacka fast en annorlunda och den var dyrare än min :D hah jag e glad :P
sen när vi höll på och velade och fjantade oss inne på boomerang så kom jenny ;D

sen gick mamma till sin syrra och jag och jenny fortsatte umgås i centrum tog sen 619 till roslagsnäsby :D
där jag mötte pappa och sen åkte vi till marin ohlsson :D

nu ska jag faktiskt plugga lite på engelskan tills imorgon :P

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mia&Co

Så schnygggggg jacka.. passar dig ju! Du är den coolaste av coola fyrbentsvänner!! ;-) vill du träna agility me Fred typ?? Han var en dröm när han kom från att ha varit hos dig i sisådär 2 veckor, och det märks att han lyssnar så bra på dig!! Du är helt fantastiskt bra med våra fyrbenta vänner!! Hoppas vi ses snart! /Mia, Leslie, alla barnen och Fred the vov (Allmighty Dog, men säg inget till honom va)

2008-09-13 @ 20:47:33
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0