1 April din dumma sill

Ledig idag då 3 orna har nationella :):)
rätt skönt att vara ledig just den här dagen dels för att det är första april och då slipper man alla april skämt..

sen är det ju SOOOL idag :)
dem som känner mig vet hur jag är när det gäller sol :P jag är helt beroende av solen mår så mycket bättre när det är just och sol ute.

så självklart öppnade jag dörren direkt när jag typ hade ätit frulle sen lyckades jag även få våran innekatt (som ska bli utekatt) att våga sig ut genom dörren :)

så satt ute en bra stund kanske lite för länge om man kollar vilken färg min kropp fick :D:D:D:D
men de är najs måste börja bygga snygg bränna nu :) :)

när jag satt ute och även Cleo va me ute så kom en fjäril å jävlar helt plötslig va katten efter visste inte att hon hade sån jakt instinkt i sig :P så de gäller att man aktar sig för flugor å sånt om man inte vill få en galen katt över sig :P:P

Men jag äääääälskar solen så ere bra :)



Cleo första gången ute utan sele :)



ohh dags att ge sig ut på äventyr :D

nu ska jag ut i mera sol :)
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0