22 april

oj oj jag e verkligen bäst på att uppdatera blogg de måste ni erkänna :)

händer inte så mkt spännande i mitt liv så finns inte så mkt att skriva om.

kan berätta att jag e ledig på fredag :):)


Sen att jag har en feg katt :D satt ute me henne byggaren kom lite tidigare än vi gick ut så sen kom han fram bakom et hörn å heregud va rädd hon blev å kutade fort som tusan in genom dörren :)

ajuste idag fick jag å madde feta garvattackerna de va rätt skoj :P dem som känner mig vet hur jag blir me mina ögon att de kommer tårar, efter att vi hade garvat först i datasalen,, sen i entren och tillsist två omgångar i skåphallen så skulle jag gå på toa stänger dören å kollar mig i spegeln fyyyyfaan helt svart i hela ansiktet upptäcker att jag ahr mascara på händerna efter att ha försökt torka bort tårarna. svart runt ögonen utspritt så de va ju bara att torka boort  å me de typ hela sminkningen... så kan de gå på TEG!

nä nu ska jag vara snäll och sätta på lite te åt mamma som har jobbat sent och säkert e lite små seg.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Maddie

garvattacker for the win! :D:D:D:D

2009-04-22 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0