28 April

måste bara berätta en sak jag glömde igår invigde jag å malin sommaren med att äta lunch ute på trappen :D:D yeahhhh då ere sommar när man sitter där och äter :P samtidigt sctekte vi ju lite :P sen komm jennuw å underhöll oss lite :P

idag hade vi Np gick fördjävligt ågrar allt jag skrev och att jag inte skrev de annorlunda å bättre höll mig typ inte till ämnet å masa bajs me de.....

sen jobbade jag saruw å maddie med att redigera intervjuer till vårat radioprogram :D

hem arbet på historian så de borde jag jobba me nu...
men e inte så pigg eftersom jag typ inte åt nån lunch å varför åt jag inte jo för jag har så stört ont i tänderna de e helt sjuukt at tman kan ha så ont i tänderna.....

fick reda på idag att jag på torsdag ska åka till täby å träcka :D yeahhh

tror de blir definite som jag träcker.

tjingeling baconstring

Kommentarer
Postat av: Jenny

baconstring Tess... BACONSTRING!! xD

2009-05-06 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0