GARV GARV Å ÄNNU MERA SKRATT :)

Fyfan va kul :P
men våran lärare tröttnade lite eller han va helt PMS

jag halvdog lite när han fick damp sen kollade vi film de va rätt najs
men jag å maddie insåg att vi klarade intre så mkt mer sen när skolan var slut så vi gick en promenad hahah å skrek å garvade som faan :) kul vare å mitt i värsta skriket å garvet ser vi att tom å co står å väntar på bussen å  ser vårat hysterianfall de va lite skojj hahha vi garvade ännu mer å folk runtomrking trodde nog vi va drogade sen går jag å maddie på trottoaren å då kommer de två cyklister bakom å plingar vi blir såklart rädda å skriker som faaaan,, hahah dem börja ju lätt garva åt oss :):)

sen gick vi en stund jag tog bussen halv avägen va inte pepp på att gå HELA vägen hem.

har precis kollat på Du är vad du äter..... fyfan jag måste ta tag i mig själv så äre bara..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO MORE SUGAR!

Min dag i morgon kommer vara ett rent HELVETE!! på morgonen har vi orientering på gympan å för de första jag är förkyld, mitt öra dampar när jag är förkyld,, de dampar ännu mera när jag gör fysiskaktivitetr vilket innebär att jag kommer ha ett helvete me de imorgon.......
sen kommer jag inte få nån luft när jag springer så jag får väl gå,,, vilket innebär riktigt dålig tid :S:S ja jag klagar men de är tamefan sista orienteringen då man borde visa va man kan.... fast de e ju skit samma bara man e förkyld får man ju stämpel du kan inget , dig sänker vi betyg på..(hmmm vilken lärare tänker jag på nu,,, hmmm maddes favvo idag lr??)

sen äre matte vilket är ok klarade provet :):):D
lunchen kommer jag inte kunna äta nåt på pga vi har radiosändning efter å jag kommer vara piss nervös för om nåt går fel äre jag som göre..... då jag är programledare å ska styra å ställa me allt.......... gåre piss byter jag linje den saken e klar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nä nu måste jag göra min sallad som jag ska ha till lunch..

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maddie

hahahahah vilket inlägg! garv är typ roligt :D:D:D men inte med PMS-gubbar! hahahaha min käre gamla favvo Mr C!

2009-04-15 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0